Νέο Μέλος

Alexander Kanakaris lexios at yahoo.com
Tue Mar 12 12:23:02 EET 2002

Χαιρετω τα μελη αυτης εδώ της λιστας! Θα ειμαι συντομος.
Ειμαι νεος χρηστης Suse και αποφασισα να συμμετασχω (κατι που πιστευω
κάθε χρηστης πρεπει να κανει) ενεργα σε κατι που μπορω. Στον εξελληνισμο
κομματιων του Linux. KDE, How Tos, Mini How Tos. Η πρωτη μου μεταφραση
εσταλει στον apollo at hellug.gr και είναι μεταφραση του
Multiboot-with-LILO.sgml ΗΟWTO. Ελπιζω να με καθοδηγησετε σε πραγματα
που εχουν ιδιαιτερη προτεραιοτητα στις μεταφρασεις και να με μυησετε
στην μεθοδο που δουλευετε.

Ευχαριστω πανω από όλα την κοινοτητα αυτή που με προμηθευσε με τα οσα
Ελληνικα χρησιμοποιω σημερα στο linuxoκουτι μου.

Βεβαια και εγω από τη μερια μου θα χρειαστω τη βοηθεια σας γιατι ως
newbie δεν γνωριζω οσα οι παλαιοι εδώ...

Για αρχη θα σας ζητησω μια προταση για καποιο βιβλιο για το Linux με
αναφορες στα βασικα. File Systems, Φιλοσοφια File Systems, Γενικες αρχες
και commands κτλ.

Σας ευχαριστω που με διαβασατε και καλη μας συνεχεια!
ÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿÿü:¢æ†Šÿüg­Ê‹«~·žÿ&¡¢Ü¢fv·¬±«a¶ÚÿÿùšŠ_òj(ýÊ&