Ένα παρα πολύ σημαντικό λάθος

( Βασίλης =?iso-8859-7?b?IMPp4e3t4er88O/16+/y?=)Bill Giannakopoulos BillG at billg.s5.com
Tue Jun 11 09:09:57 EEST 2002

Γειά σας και πάλι,
ένα πολύ σημαντικό λάθος που συνεχίζει να υφίσταται εδώ και 2 εκδόσεις του
KDE(και όλο ξεχνάω να το πώ) είναι του "Αποπροσάρτηση"
Προσωπικά θεωρώ οτι αυτή η λέξη εκτός του οτι είναι εντελώς λάθος, δεν μπορεί
να υπάρξει. Διότι:
Προσάρτηση= Προς + αρτώ(δεν είμαι σίγουρος, αλλά σύνθετη είναι)
Αποπροσάρτηση= Από + προς + αρτώ
Τέτοια λέξη δεν μπορεί να υπάρξει διότι δυο αρνήσεις μας κάνουν μια κατάφαση.
Πιστεύω οτι η σωστή λέξη και αυτή που χρησιμοποιώ εγώ για τις μεταφράσεις
είναι
Αποσάρτηση = Από + αρτώ
Το αντίθετο δηλαδή του Προσάρτηση
Ευχαριστώ
--
There *__is* intelligent life on Earth, but I leave for Texas on Monday.