Σκέψη

( Βασίλης =?iso-8859-7?b?IMPp4e3t4er88O/16+/y?=)Bill Giannakopoulos billg at acn.gr
Sat Jun 8 00:06:28 EEST 2002

Έχω να κάνω μια πρόταση. Δεν ξέρω αν είνα ιλογική, αν συμφωνείτε ή αν έχετε
μια καλύτερη ιδέα, αλλά έχω την εντύπωση ότι εμείς είμαστε αυτοί που
αποφασίζουν για την εξέλιξη της γλώσσας αφού είμαστε μεταφραστές. Επίσης
είμαστε και άνθρωποι. Ηξ λέξυ πολύμεσα είναι μεν σωστή, μην ξεχνάτε όμως οτι
έχει μεγάλη σημασία να ακούθγεται ωραία μια λέξη, άρα πολυμέσα είναι σωστό.
ίσως με το πολυτονικό σύστημα να το καταλαβέναμε καλύτερα, όμως δεν έχω ιδέα
απο πολυτονικό οπώτε δεν μιλάω.
Νομίζω λοιπόν για τις λέξεις που έχουμε διαφωνία, να ψηφίζουμε. Όποιος θέλει
ρίχνει θετική ή αρνητική ψήφο.
Τι λέτε; Είμαστε Έλληνες, η ψυχή της δημοκρατίας. Αυτό δεν είναι το πιο
δημοκρατικό πράγμα στον κόσμο;