Άλλο ένα κοινό λάθος

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Thu Jun 6 04:28:59 EEST 2002

Την Τετ, 05-06-2002 στις 12:10, ο/η Τα πάντα ρει έγραψε:
> Βασίλης Γιαννακόπουλος [04/06/2002]:
>
> Όταν το επίθετο είναι στον πληθυντικό γράφεται με -εις.
> Στον ενικό (τριγενές και δικατάληκτο για όσους το ξέρουν) γράφεται με -ης.
>
> Δηλ.
> 	ο/η λεπτομερής, το λεπτομερές
> και στον πληθυντικό
> 	οι/οι λεπτομερείς, τα λεπτομερή

Έκανα την προσθήκη στο
http://hlp.sourceforge.net/wiki/index.php/TranslationGotchas

Να επαναλάβω ότι ο καθένας μπορεί να προσθέσει υλικό στις σελίδες του
http://hlp.sourceforge.net/wiki/

Αν υπάρχει κάτι που νομίζετε ότι πρέπει να διατηρηθεί, τότε καλό είναι
να προστεθεί στη σελίδα.

Φιλικά,
σίμος