Gnome2

Nick Niktaris niktarin at yahoo.com
Tue Jul 30 08:36:38 EEST 2002

Γεια σε όλους,
Χθες δοκίμαζα την πρώτη beta της Mandrake 9.0 και θα
πρέπει να πω ότι η υποστήριξη των Ελληνικών στο Gnome2
είναι πάρα πολύ καλή, και οι μεταφράσεις είναι σε πάρα
πολύ καλό σημείο.
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς έχουν δοκιμάσει το Gnome2 αλλά
ακόμα και για μένα που δεν έχω σχεδόν ποτέ
χρησιμοποιήσει τίποτα άλλο από το KDE μου φάνηκε
παιχνιδάκι.
Μπράβο λοιπόν στα παιδιά που έκαναν τις μεταφράσεις(
να δούμε βέβαια πότε θα μπορέσουμε να χρησιμοποιούμε
όλοι την ίδια ορολογία στα μενού...)
Θα είμαι εδώ για να προσφέρω την βοήθειά μου σε ότι
χρειαστεί

Νίκος