Linux console iso07 fonts

AARG! Anonymous remailer at aarg.net
Thu Jan 31 20:10:01 EET 2002

Sarantis Paskalis [30/01/2002]:

Θα συμφωνήσω κι εγώ με τον Vassilis Virvilis <vasvir at yahoo.gr> που γράφει:
> ekanes kataplHktikH douleia (eidika sta 14aria). Exw
> mono mia epifylajh gia to x kai d (xi kai delta mikro)

Επίσης θα ήθελα να προτείνω, αφού γίνεται που γίνεται η δουλειά, να
προστεθεί το σύμβολο του ευρώ στη θέση 164. Το ξέρω ότι το ευρώ δεν
περιέχεται στο iso-8859-7 (ή ΕΛΟΤ-928), αλλά όταν δημιουργήθηκαν αυτά
τα πρότυπα το ευρώ δεν υπήρχε, ενώ τώρα υπάρχει (και χρειάζεται).

Άρα η πρότασή μου είναι να βελτιωθεί λίγο το 'χ' και το 'δ' και να προστεθεί
το ευρώ, αλλάζοντας και το όνομα του font από iso07, σε κάτι άλλο για
αποφυγή συγχύσεων, με παράλληλη "απόσυρση" των σημερινών iso07.* fonts.