Remote Framebuffer

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Tue Jan 29 03:25:19 EET 2002

Την Τρι, 29-01-2002 στις 00:43, ο/η Panayotis Pakos έγραψε:
> ÄéáâÜóôå áõôü
> http://www.sunhelp.org/faq/FrameBuffer.html
>
> ÁðïìáêñõóìÝíï buffer äåäïìÝíùí âßíôåï
> ÁðïìáêñõóìÝíï buffer åéêüíùí âßíôåï
> ÁðïìáêñõóìÝíïò óôáèìüò óõãêÝíôñùóçò äåäïìÝíùí åéêüíáò/âßíôåï
>
> ¼ðùò êáôáëÜâáôå, ìå ÷áëÜåé ôï "åíôáìéåõôÞò". :)

Γεια σου Πάνο,
	Αν δεν κάνω λάθος, το "framebuffer" είναι μια γενική ιδεατή οθόνη στην
οποία γραφικές εφαρμογές μπορούν να εμφανιστούν. Αντί να ζωγραφίζονται
τα παράθυρα/γραφικά κατευθείαν στην οθόνη με αποτέλεσμα να απαιτούν
γνώση της συγκεκριμένης κάρτας γραφικών, το "framebuffer" επιτρέπει την
"αφαίρεση" (abstraction) των λεπτομεριών συσκευής.
	Όντως το ενταμιευτής δίνει την αίσθηση της προσωρινής αποθήκευσης που
δεν είναι σωστό. Με την παραπάνω περιγραφή, νομίζω ότι το βίντεο θα
μπορούσε να αντικατασταθεί με κάτι άλλο, όπως "απεικόνιση" σε κάποια
μορφή.

Μερικές ακόμα δοκιμές:

framebuffer (device): (συσκευή) ιδεατής απεικόνισης γραφικών
framebuffer (device): (συσκευή) buffer απεικονίσεων

Φιλικά,
σίμος

Υ.Γ.
Μόλις είδα: