Μερικές λεξούλες

Thiodor teo_908 at yahoo.com
Wed Jan 23 15:21:13 EET 2002

Έχω αρχίσει να μεταφράζω ένα αρχείο για το gftp και αδυνατο να βρω της
κατάλληλες  αντίστοιχες λέξεις στα αγγλικα.Σημείωση οτι είναι η πρώτη μου
μετάφραση για Linux εφαρμογες και θέλω να συμβαδίζω με την ορολογία που
χρησημοποιήτε(και πλεόν χρησημοποίω και εγώ).Οι λέξεις είναι:
resume
widget
cache
firewall
server
arguments
Για μερικές απο της παραπάνω εχω βρεί μερικές αλλα δεν είμαι σίγουρος για την
ορθότητα τους.Ελπιζω να βοηθείσετε ένα "συνμεταφραστη" σας.
Και κάτι άλλο,υπάρχει κανένα project που να περιέχει όλες της αντιστοιχές
λεξεις που χρησιμοποιούμαι για μετάφραση.Ένα πρώτυπο γιατι πολλοί μας
μεταφράζουμε το π.χ. Email σε Email ενω άλλοι σε ηλεκτρονική διεύθυνση ενώ
και τα δυο είναι σωστα.Ελπιζω να με καταλάβατε και ευχαριστώ.
Παραμπιπτόντως είναι το πρώτο μου post εδώ ετσι,καλη αρχη και καλωςήρθα!
Thiodor Deligiannidis