glossaria kai metafraseis

Panayotis Pakos aeikineton at yahoo.com
Sat Jan 19 15:16:44 EET 2002

Eida to glossari tou gnome, stin topothesia pou mas parepempse o
Simos. Exei ginei polli douleia, alla nomizw oti den einai kalo na
proxwrisoume xwris na kseroume pou pame. Gi afto:
1) Simo, symfwneis na proxwrisoume sti full metafrasi tou gnome
glossary?
p.x. sto unit

#. "A logical operation combining the values of two bits (0, 1) or
two Boolean values (false, true) that returns a value of 1 (true) if
both input values are 1 (true) and returns a 0 (false) otherwise. "
msgid "AND"
msgstr ""

na metafrasoume ton oro pou dinetai sto msgid kai ti diefkrinisi pou
proigeitai.

2) Kosta, symfwneis to elliniko glossari tou gnome na einai
"stand-alone"? Na teleiwnoume ena ena ta glossaria kai na ginei i
enopoiisi sto telos.

Opoios allos exei asxolithei me to thema kai thelei na proteinei
kati, na to pei, mipws etsi ginei i douleia mas efkoloteri.

Filika,
Panos