EDET & opensource & metafraseis

Kostas kostas at mailandnews.com
Wed Jan 16 17:42:51 EET 2002

> Που αναφέρεσαι σχετικά με το "glossary";
> Υπάρχουν
> 	1) "glossary" του OpenOffice (από τη Sun)
> 	2) "glossary" του Mozilla (από Netscape/Mozilla?)
> 	3) "glossary" του GNOME (από τη Sun)

Πρός το παρόν είναι τα glossary tou Openoffice και τoυ Ελληνικού
Mozilla. Είναι ακόμα σε νηπιακό στάδιο και φυσικά δεν είναι επίσημο και
  ούτε προσπαθεί να ¨καπελώσει" κάτι (αλλά είναι μια αρχή...) (BTW του
Gnome υπάρχει κάπου;)

> Επίσεις, είναι ακόμα ανακοινώσιμο ποιοι εργάζονται στο παραπάνω
> "glossary";

Ακόμα δεν έχει ξεκινήσει κάτι συγκεκριμένο... απλώς ήταν μια πρώτη
καταγραφή και ενοποίησα τα glossary εγώ....

> Παρατήρησα ότι υπάρχουν δύο "ροές" συζήτησης με θέμα "EDET & opensource
> & metafraseis", μία εδώ και μία στο hellug at hellug.gr.
> Ίσως κάποιοι που δεν είναι γραμμένοι και στις δύο λίστες να μην
> λαμβάνουν όλα τα μηνύματα.
>
> σίμος

Εχμμμ ναι.. δεν έχω ιδέα τι συζητιέται στην λίστα hellug (είναι members
only πιά??) Ελπίζω να μην είναι flame wars ;-)

Κώστας