EDET & opensource & metafraseis

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Wed Jan 16 15:05:48 EET 2002

Την Τετ, 2002-01-16 στις 08:00, ο/η Kostas έγραψε:

> Ήδη έχουμε ξεκινήσει την δημιουργία ενός ενοποιημένου open source
> glossary και έχει ξεκινήσει η μετάφραση ορισμένων αρχείων βοήθειας.

Που αναφέρεσαι σχετικά με το "glossary";
Υπάρχουν
	1) "glossary" του OpenOffice (από τη Sun)
	2) "glossary" του Mozilla (από Netscape/Mozilla?)
	3) "glossary" του GNOME (από τη Sun)

Επίσεις, είναι ακόμα ανακοινώσιμο ποιοι εργάζονται στο παραπάνω
"glossary";

Παρατήρησα ότι υπάρχουν δύο "ροές" συζήτησης με θέμα "EDET & opensource
& metafraseis", μία εδώ και μία στο hellug at hellug.gr.
Ίσως κάποιοι που δεν είναι γραμμένοι και στις δύο λίστες να μην
λαμβάνουν όλα τα μηνύματα.

σίμος