Μετάφραση του mysecretdiary/TP

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sun Jan 13 16:35:10 EET 2002

Το mysecretdiary είναι "diary/news application. It is written in PHP
(version 4 is required), and it uses files to store its data instead of
a database.",
http://sourceforge.net/projects/mysecretdiary/

Το mysecretdiary έχει μεταφραστεί στα ελληνικά από τον Παναγιώτη Πάκο.

Η μετάφραση βρίσκεται προσωρινά στο http://hlp.sourceforge.net/TP/

Σχόλια/λεξικό επί της μετάφρασης:

listing: παράθεση
short/long: σύντομη/εκτενής
append file: Προσάρτηση αρχείου
prepend file: Προσχεδιασμός αρχείου - εδώ νομίζω ότι εννοεί
	"τοποθέτηση περιεχομένων (υπάρχοντος) αρχείου πριν
	των περιεχομένων που βλέπετε αυτή τη στιγμή"
οπότε κάτι σαν "προσάρτηση αρχείου στην αρχή".

ένα γενικό σχόλιο. στη μετάφραση γίνετε χρήση πεζών στο πρώτο χαρακτήρα,
σε μερικά αλφαριθμητικά. Αν θεωρήσουμε ότι ο προγραμματιστής δεν έκανε
λάθος, ίσως τα μηνύματα να φαίνονται καλύτερα αν παραμείνουν με πεζά.
Την τελική επιλογή για το αν θα παραμείνουν με πεζά ή όχι την αφήνω
πάντα στην επιλογή του μεταφραστή του προγράμματος.
Η προσωπική μου επιλογή είναι να υπάρχει συμβάδισμα με το αγγλικό
κείμενο σε ότι αφορά τα κεφαλαία/πεζά του πρώτου γράμματος λέξεων σε
μηνύματα.

Φιλικά,
σίμος