KDE 3 kai Ellinika

DJ Art djart at linux.gr
Mon Feb 18 12:09:31 EET 2002

On Monday 18 February 2002 00:48, Nikos Kanellopoulos wrote:

> Πλέον δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής κωδικοσελίδας
> όταν επιλέγεις γραμματοσειρά.

δεν είμαι ο ειδικός επί του KDE, αλλά μάλλον το ετοιμάζουν για unicode
(επιτέλους!!)

> Έτσι αντί για Ελληνικά
> έβλεπα "τούρκικα", μέχρι να δηλώσω LANG=el_GR.
> Αυτό δεν μου αρέσει καθόλου.

Γιατί ??? Και τώρα έτσι δουλεύει.

> Αν θέλω να δω ένα
> γερμανικό κείμενο π.χ., πρέπει να αλλάξω την
> LANG και να επανεκκινήσω το KDE;

Το LANG το βάζεις για να μπορείς να γράψεις κυρίως, όχι για να μπορείς
να βλέπεις.
Αν τώρα εσύ έχεις ένα γερμανικό κείμενο π.χ. μέσα στον konqueror, για
να το δείς σωστά θα πάς στο View->Set encoding-> 8859-1, πού είναι το
πρόβλημα ?? κάτι αντίστοιχο θα κάνεις και για τις υπόλοιπες εφαρμογές
(μέσα στις οποίες θα θές να δείς ένα κείμενο άλλης γλώσσας).

> Ίσως να σχεδιάζεται
> πλήρης Unicode υποστήριξη σε όλες τις εφαρμογές,
> αλλά κάτι δεν μου πάει καλά.

από την περιγραφή που έκανες, όλα μου φαίνονται οκ.

> Σημειωτέον ότι με το KDE3 μπορώ να γράψω τόνους
> ΚΑΙ στην κονσόλα του KDE. Αυτό δεν το έχω καταφέρει
> με το KDE 2.2.2 (σε Redhat 7.2).

ως συνήθως, κάτι δεν έχεις κάνει σωστά στο configuration.

> Το KDE3 μπορεί να συνυπάρξει αρμονικά με το KDE2,
> με λίγη προσοχή. Δεν μπορώ να πω όμως ότι με
> εντυπωσίασε (όπως είχε κάνει το KDE2).

δεν έχω δεί το changelog, αλλά από τα screenshots, ναι, κι εγώ δεν θα
το ονόμαζα 3.0, αλλά π.χ. 2.3.0. (εξάλλου, είναι κοντά στο τέλειο το
2.2.2. Εγώ δεν θα περίμενα κι άλλη αισθητική αλλαγή.)

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering