KDE 3 kai Ellinika

Nikos Kanellopoulos nkan at otenet.gr
Mon Feb 18 00:48:33 EET 2002

Μεταγλώττισα το KDE 3 beta2 και παρατήρησα το εξής:

Πλέον δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής κωδικοσελίδας
όταν επιλέγεις γραμματοσειρά. Έτσι αντί για Ελληνικά
έβλεπα "τούρκικα", μέχρι να δηλώσω LANG=el_GR.

Αυτό δεν μου αρέσει καθόλου. Αν θέλω να δω ένα
γερμανικό κείμενο π.χ., πρέπει να αλλάξω την
LANG και να επανεκκινήσω το KDE; Ίσως να σχεδιάζεται
πλήρης Unicode υποστήριξη σε όλες τις εφαρμογές,
αλλά κάτι δεν μου πάει καλά.

Σημειωτέον ότι με το KDE3 μπορώ να γράψω τόνους
ΚΑΙ στην κονσόλα του KDE. Αυτό δεν το έχω καταφέρει
με το KDE 2.2.2 (σε Redhat 7.2). Στο οποίο γράφω τόνους
σε μερικές εφαρμογές του KDE και σε όλες που δεν
στηρίζονται στο KDE (Mozilla, OpenOffice,...).

Το KDE3 μπορεί να συνυπάρξει αρμονικά με το KDE2,
με λίγη προσοχή. Δεν μπορώ να πω όμως ότι με
εντυπωσίασε (όπως είχε κάνει το KDE2).

--
Νίκος Κανελλόπουλος
www.himaira.net