[Fwd: Re: Anagki gia ananewmeno elefthero elliniko lejiko gia programma elegxoy orthografias]

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Thu Feb 7 13:31:30 EET 2002

-----Προωθημένο Μήνυμα-----

From: Alexios Zavras <zvr at pobox.com>
To: Simos Xenitellis <simos74 at gmx.net>
Cc: Open-Source @ GRNet.GR <open-source at grnet.gr>
Subject: Re: Anagki gia ananewmeno elefthero elliniko lejiko gia programma elegxoy orthografias
Date: 07 Feb 2002 01:50:14 +0200

Simos Xenitellis wrote [edited]:
> O skopos tou parontos einai na ziti8ei boitheia apo tin parousa lista se
> sygkekrimena shmeia, an einai dynaton, gia thn kalyteri anaptiji tou
> lejikou.

OK, na ti kserw kai ti mporw na kanw egw:

a) mporw na rwthsw ton Diomhdh gia to status toy project
    poy epeblepe (poy htan to A).
b) To OpenOffice, ektos apo "spell" prepei na exei ki alla
    gia Ellhnika.  Basika hyphenation, proairetika thhsayro.
c) An to StarOffice xrhsimopoiei INSO, pragmati ayta den einai diathesima.
d) Exw grapsei mia hyphenation function (poly kalh :-), th xrhsimopoiw
    sto groff moy, thn eixa dwsei kai sto Nisus gia Macintosh.
    Me xara na th balw kai sto OpenOffice, alla thn teleytaia fora
    poy milhsa me toys typoys moy eipan oti to interface pros to paron
    einai thammeno, kai opoy nanai tha ginei exposed gia na kollhsoyn
    eykola tetoioy eidoys functions.  Apo ta ChangeLogs mallon ayto
    den exei ginei akoma.
e) Exw epishs mia oloklhrh library gia xeirismo Ellhnikwn,
    kai eimai poly periergos na dw ti kanei to OpenOffice sxetika,
    mia poy ISO-C lib einai poly ftwxh gia ta Ellhnika.
    Den exw aytapates: tha'nai poly dyskolo na doylepsei swsta
    (oyte to MSWord den ta katafernei).
f) Mia poy kati gnwstoi foithtes ftiaksane ena search engine (gia Ellhnika),
    poy perieixe crawler (fysika), mporw na rwthsw mhpws exoyn hdh
    kammia word list.  Dedomenoy oti exoyme kanei indexed olo
    to Ellhniko internet (h mallon tis basikes synektikes synistwses toy),
    pisteyw oti tha exoyn mazepsei pragma...  [h ergasia eixe
    pio poly prosanatolismo se apodosh aksiopistias, alla
    h prwth ylh exei mazeytei].
g) Alles listes leksewn, fysika, mporoyn na ftiaxtoyn apo alla
    prwtogenh stoixeia: bibliothhkes, ekdoseis, klp.  Tha rwthsw
    toys diaforoys gnwstoys.  Kserei kaneis amesa ton k. Mpampiniwth
    gia to leksiko toy, h na ton proseggisw egw mesw tritoy ?

Simo, metefere ayta sthn allh lista, an nomizeis oti tha bohthhsoyn,
--
-- zvr --