evolution 1.0.2

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Fri Feb 1 19:42:06 EET 2002

Την Πεμ, 31-01-2002 στις 21:40, ο/η Nikos Niktaris έγραψε:
> Βγήκε το evolution 1.0.2 με την νέα μετάφραση στα Ελληνικά. Φαίνεται
> πολύ καλό, μπράβο μας.
> Υποτίθεται λέει ότι δουλεύει και ο ορθογραφικός έλεγχος αλλά δεν
> κατάφερα να το κάνω να δουλέψει.
> Έχει καταφέρει κανείς κάτι σε αυτό το θέμα έστω και spellcheck στα
> Αγγλικά.

Συγχαρητήρια και πάλι για το evolution.
Σε περίπτωση που στο παράθυρο των συντομεύσεων και στους φακέλους μερικά
ονόματα είναι στα αγγλικά, μπορούν να αλλαχτούν με δεξί κλικ και
Μετονομασία. Μια καινούρια εγκατάσταση τα εμφανίζει άμεσα στα ελληνικά.

Ούτε εγώ κατάφερα να κάνω τον ορθογραφικό έλεγχο να δουλέψει.

Για να δουλέψει, φαίνετε ότι χρειάζετε τουλάχιστον τα

aspell-0.33.7.1-ximian.2
pspell-0.12.2-ximian.3
aspell-en-gb-0.33.7.1-ximian.2
gnome-spell-0.4-ximian.1

του Ximian GNOME.

Για την ελληνική ορθογραφία, χρειάζετε ένα πακέτο aspell-el-*.rpm
το οποίο δεν υπάρχει μέχρι στιγμής.
Από ότι ξέρω, υπάρχει μόνο ispell-greek-* και για Red Hat τουλάχιστον,
το διέθεταν μέχρι την έκδοση RH6.2. Το Mandrake νομίζω ότι συνεχίζει να
το διαθέτει.
Υπάρχει η δυνατότητα για κάποιον να κάνει τη μετατροπή από ispell σε
aspell για την ελληνική γλώσσα;
Ενναλακτικά, το pspell, η γενική διασύνδεση σε προγράμματα ορθογραφίας
φαίνετε να υποστηρίζει και το ispell.

Σελίδα aspell:
http://aspell.sourceforge.net/

Σελίδα pspell: