red-carpet - ζητούνται σχόλια

Alejandros Diamandidis adia at egnatia.ee.auth.gr
Mon Sep 24 19:26:50 EEST 2001

On Mon, 24 Sep 2001, Simos Xenitellis wrote:

> Το Ximian Red Carpet (http://www.ximian.com/products/ximian_red_carpet/)
> είναι μια εφαρμογή διαχείρισης πακέτων του Linux.

Καλή δουλειά!

ακούγεται λίγο άχαρο. Νομίζω είχα δει κάπου μια πολύ καλύτερη ιδέα
αλλά δε θυμάμαι ποια ήταν...

Το παρακάτω μάλλον έχει κάποιο λάθος:

> Καλωσορίζουμε την ανάδρασά σας και τις αναφορές σφαλμάτων,

> msgid "User Interface Design"
> msgstr "Σχεδίαση Διασύνδεσης Χρήστη"

"Σχεδίαση Γραφικού Περιβάλλοντος";... ή ίσως "Εργαλεία Δημιουργίας
Γραφικού Περιβάλλοντος";

> a new and improved transfer layer,
> ένα νέο και βελτιωμένο στρώμα μεταφοράς αρχείων

«υποδομή» να είναι πιο κατανοητό; Αν και μάλλον δεν έχει και τόση
σημασία.

> msgid "Actual widget tag"
> msgstr "Πραγματική ετικέτα μαραφετιού"

;-) Το "widget" είναι ορολογία της δημιουργίας γραφικών περιβάλλοντων
(GUI design ;-) και ίσως πρέπει να μεταφραστεί περιφραστικά: «στοιχείο
γραφικού περιβάλλοντος» ή κάπως έτσι. Αναρωτιέμαι που ακριβώς
εμφανίζεται αυτό το μήνυμα. Ίσως να μην έχει και τόση σημασία.

Αλέξανδρος

Alejandros Diamandidis * adia at egnatia.ee.auth.gr