Μεταφράσεις ονομάτων χωρών ( Ήταν: Re: drakfw)

Άγγελος Οικονομόπουλος lydwigvernon at yahoo.co.uk
Tue Oct 16 00:01:12 EEST 2001

Στις Κυρ 14 Οκτ 2001 12:22, ο/η Dimitris Kamenopoulos έγραψε:

> Παρ' όλα αυτά το πρόγραμμα είναι χρήσιμο επειδή ο κώδικάς του είναι
> πρώτης τάξεως παράδειγμα για τη χρήση της libxml,
> κάτι που μπορεί να μας βοηθήσει στη συγγραφή C/C++ προγραμμάτων
> για το χειρισμό του λεξικού.

Επειδή έψαχνα ευκαιρία να παίξω ξανά λίγο με την QT δοκίμασα να αναπαράγω το
jdict. Βεβαία εγώ απλά επιδίωκα να θυμηθώ τη σχεδίαση γραφικού περιβάλλοντος
(είχα ασχοληθεί λίγο το καλοκαίρι), αλλά αφού κατάφερα να κάνω το parsing
(QDom) επιτυχώς ίσως το πρόγραμμα αυτό θα μπορούσε να είναι μιά βάση. Το,
έστω,  kdict γίνεται compile αλλά έχω συναντήσει ένα (μάλλον στοιχειώδες)
πρόβλημα που οδηγεί σε crash κατά την απεικόνιση των αποτελεσμάτων. Αν
κάποιος θελήσει να ασχοληθεί, ας μου πεί τί λάθος έχω κάνει. Makefiles και
λοιπά είναι φτιαγμένα με το χέρι (IDE? πφφ. VIM. Αν δεν δείς τι γίνεται στην
πραγματικότητα...).

Άγγελος