drakfw

NKanellopoulos nkan at profile.gr
Thu Oct 11 11:36:30 EEST 2001

Εγώ θα πρότεινα να τις αφήσουμε αμετάφραστες τις πολιτείες, με λατινικούς
χαρακτήρες. Θα είναι πιο οικείες προς όσους έχουν πάει στις ΗΠΑ ή τελος
πάντων
γνωρίζουν. Οι υπόλοιποι δεν νομίζώ ότι θα ωφεληθούν σε κάτι από την
μετάφραση.
Τα τοπονύμια δεν μεταφράζονται. Εκτός ίσως από μερικά σε κοινή χρήση από
πάρα
πολλά χρόνια, π.χ. Νέα Υόρκη.
Η προσπάθεια μετάφρασης μου θυμίζει μερικούς που όταν χρησιμοποιούν Αγγλικές
λέξεις στα
Ελληνικά, φροντίζουν να χρησιμοποιήσουν και την αγγλική γραμματική, βλέπε
π.χ. CDs
(εντυπωσιαστήκαμε) αντί για CD . Επιτέλους ας μάθουνε Ελληνικά... Λες και οι
Αμερικάνοι
χρησιμοποιούν την αρχαία γραμματική όταν λένε π.χ. analysis.

Νίκος Κανελλόπουλος