drakfw

Panayotis Pakos pakos_ath at hotmail.com
Tue Oct 9 11:53:21 EEST 2001

Νίκο γειά σου.
Ελπίζω να σου φανούν χρήσιμες οι προτάσεις μου που αφορούν μερικές
διορθώσεις σχετικά με τις πολιτείες των ΗΠΑ και του Καναδά (ναι, γιατί έχεις
βάλει και τις επαρχίες του Καναδά). Θα ήθελα να σου επιστήσω την προσοχή
μόνο στο εξής: Η πηγή από την οποία άντλησες τις πληροφορίες για τα κράτη
είναι ασφαλής, έγκυρη και ενημερωμένη; Πολλές από τις χώρες ίσως έχουν
αλλάξει/συγχωνευτεί. Νομίζω ότι δεν είναι δύσκολο να τις βρεις. Μπορείς να
κοιτάξεις στο http://www.nationsonline.org/oneworld/ . Αριστερά στο γαλάζιο
frame
έχει ένα γλωσσάρι με τις χώρες αλφαβητικά.

Φιλικά,

Πάνος