drakfw el

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sun Oct 7 15:26:30 EEST 2001

On Sat, 6 Oct 2001, nik nik wrote:

> Καλησπέρα,
> Μια νέα μετάφραση(για να μην ξεχνίομαστε)
> Θα ήθελα τα σχόλιά σας.

Καλό μεσημέρι,
Καλή μετάφραση, ακολουθούν μερικά σχόλια. :)
Δίνω τις προσωπικές μου προτιμήσεις για την επιτάχυνση της επιλογής.
Δώστε και τα δικά σας σχόλια.

Welcome: Καλώς ήρθατε ή Καλώς ήλθατε (επιλογή: Καλώς ήλθατε)
Login: Όνομα χρήστη ή Προσπέλαση ή Χρήστης (επιλογή: όνομα χρήστη)
Password: Κωδικός ή ... (επιλογή: κωδικός)
Appearence: Εμφάνιση ή Παρουσιαστικό (χωρίς επιλογή..)

Μετάφραση ονομάτων χωρών.
Προσωπική μου επιλογή είναι η μετάφραση των ονομάτων των χωρών
(και ονομάτων γλωσσών, όπου απαντώνται).
Πιστεύω ότι μια τέτοια μετάφραση μπορεί να γίνει μια φορά και να μπει σε
ένα "translation memory" για την αυτόματη ενημέρωση νέων μεταφράσεων.
Δώστε μου τα σχόλιά σας επί του θέματος. Θα μπορέσω να μαζέψω τα ονόματα
χωρών/γλωσσών.

σίμος

--
If you did not get a reply in your e-mail, please check
that the Subject: field you used was relevant and precise.