Re: Σύνοψη(Was:Μετάφρασή γενικών όρων(translating general terms)

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Sat Oct 6 19:02:32 EEST 2001

Μερικές ακόμα προσθήκες.

On Thu, 4 Oct 2001, nik nik wrote:

> Γεια σε όλους,
> Συγνώμη για την απουσία μου αλλά είμαι στην διαδικασία
> αλλαγής λειτουργικού (Mandrake 8.1 )και δίσκου και
> φαίνεται ότι όλα πάνε στραβά. με σοβαρότερο ότι δεν
> έχω πρόσβαση στο δίκτυο.
> Αν κάποις είναι "δυκτιάς" ας μου στείλει ένα
> προσωπικό.Ας είναι….
> Από την δουλεία σας γράφω,
>
> Σύνοψη λοιπόν.
> Για να μην φτάσουμε στο σημείο να έχουμε ένα mail όπου
> τελικά κανείς να μην καταλαβαίνει τίποτα είπα να
> συνοψίσω τις λέξεις να τις ξαναδούμε όλες μαζί και να
> αφαιρέσουμε αυτές που δεν έχουμε διαφωνία.

> [...]

Συμφωνώ με το "Αρχικός κατάλογος".
Σε μερικές περιπτώσεις, το root μπορεί να μεταφραστεί γενικώς ως
"διαχειριστής". Για τους απλούς χρήστες, αυτό είναι αρκετό.
Θα ζητήσουν "διαχειριστή" και θα γίνει η δουλειά τους.
Για τους προχωρημένους χρήστες θα φανεί παράξενο αφού το Linux μέχρι
στιγμής δεν παρέχει ευέλικτες διαβαθμίσεις ασφάλειας. Είτε είσαι root
είτε δεν είσαι. Για τους λογαριασμούς bin, mail, κτλ, θα μπορούσε να
ακολουθηθεί κάτι σαν:
root: Διαχειριστής Συστήματος
mail: Διαχειριστής Αλληλογραφίας
bin: Διαχειριστής χχχ
uucp: Διαχειριστής UUCP

Σαν πρόχειρη λύση φαίνεται αυτό που προτείνει ο nik nik.

Επιπλέον όροι από τη μετάφραση του evolution:
(Το μεγαλύτερο μέρος της μετάφρασης έγινε από το Σπύρο
Παπαδημητρίου. Χρησιμοποιώ επίσης όρους από τη μετάφραση του IMP)

search: αναζήτηση
find: εύρεση

File: _Αρχείο
Edit: _Επεξεργασία