XML solution (was Re: el)

DJ Art djart at linux.gr
Fri Oct 5 12:36:02 EEST 2001

On Tuesday 02 October 2001 16:44, Dimitris Kamenopoulos wrote:

Εχεμ, τελικά δεν το σχολίασε κανείς αυτό :)

> Εναλλακτικά έχω να προτείνω την εξής λύση:
>
> α) Ένα αρχείο XML της μορφής:

Καθόλου άσχημη λύση.

> β) Με το JDOM (www.jdom.org) είναι κυριολεκτικά δουλειά
> ενός απογεύματος να γραφεί εφαρμογή  (και εφαρμογίδιο) Java που
> να επιτρέπει την επισκόπηση του αρχείου,

ένα το κρατούμενο (1)

> Μπορεί ακόμα
> το αρχείο από την προγραμματιστικά βολικότατη XML να
> μετατραπεί «εύκολα» σε .po (για το kbabeldict), .html (εκτυπώσιμη) ή
> ό,τι άλλο γουστάρετε.

πώς το εννοείς αυτό το "εύκολα" ??? έχεις υπόψιν σου συγκεκριμένο
πρόγραμμα ???

> Είναι κάτι που θέλω να φτιάξω εδώ και αρκετές εβδομάδες

Εννοείς σε C ?? (πες ναι, πές ναι ;)

Πάω στο κρατούμενο: to JDOM θα είναι μόνο για την κατασκευή της
εφαρμογής προεσκόπησης ?

> (αλλά έφαγα πολλές ήτες: δουλειά, εξεταστική, οριστική
> απώλεια σκληρού δίσκου) και θα ήθελα γνώμες.

Είναι πολύ καλή ιδέα, και ανάλογα με το πώς υλοποιείται, θα μπορούσα να
σε βοηθήσω πάνω σε αυτό ;-)

> Το βασικό πρόβλημα είναι φυσικά ότι θα πρέπει το αρχείο να
> εμπλουτιστεί με όρους, αλλιώς θα έχει την τύχη του Lexis...

όσο για το Lexis, υπάρχει κάποιος που έστειλε e-mail στο ΔΣ και λέει
πως θέλει να συνεχίσει να το δουλεύει.

Tο βασικό πρόβλημα του LEXIS αυτήν την στιγμή (ανεξάρτητα από το
λεξικό), είναι να ανεξαρτητοποιηθεί από το LUGistics (να είναι σε δικό
του "site").

πάντως, αν προχωρήσουμε σε μια "Generic" λύση του στύλ XML, υποθέτω ότι
αυτό το λεξικό θα μπορούσε με την ίδια "ευκολία" που ανέφερες να
προστεθεί και στο LEXIS.

Περιμένω απάντηση ....

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering