About greeks on kde_linux

xspikar xspikar at ath.forthnet.gr
Fri Nov 16 12:03:49 EET 2001

Αξιοτιμε κυριε Καμενοπουλε

Γνωριζοντας την σπαταλη του πολυτιμου χρονου σας σας ενοχλω με το παρον
μηνυμα για ενα θεμα που ειχα και στο παρελθον με το suse linux 7.2 και
το Kde σχετικα με την υποστηριξη των ελληνικων. Τωρα εχω Suse Linux 7.3,
Kde 2.2.1 αλλα το προβλημα με τα ελληνικα παραμενει!!! Συγκεκριμενα
εγινε πετυχημενη εγκατασταση των παραπανω με επιλογη χωρας και γλωσσας
στα ελληνικα απο την αρχη μεσω του Yast 2 και στην συνεχεια επελεξα και
σαν root και σαν χρηστης ελληνικη κωδικοποιηση παντου μεσω του Kde
Control Center δηλαδη ως χωρα, γλωσσα με iso8859-7  στα ελληνικα,
γραμματοσειρες με την προαναφερομενη κωδικοποιηση και σαν primary
keyboard layout en_us  και ως επιπροσθετο το ελληνικο (el). Δυστυχως ενω
μπορω να διαβασω τα ελληνικα σε καθε εφαρμογη η προγραμμα, δεν μπορω να
γραψω ελληνικα!!! σε οποιοδηποτε συντακτη κειμενου ΕΚΤΟΣ απο τον
Netscape Composer (!) μεσω του οποιου σας γραφω και το παρον κειμενο
(εδω το προβλημα ειναι οτι δεν εχω υποστηριξη για τονισμο!)...
Σας επισημαινω επισης οτι οταν γραφω στο Kedit οι χαρακτηρες με
οποιαδηποτε κωδικοποιηση ειναι τυπου ???, στο  StarOffice  δεν τυπωνεται
τιποτα, κλπ μονο στον Netscape λειτουργει η γραφη των ελληνικων.
Εξυπακουεται οτι ειναι εγκαταστημενα τα kde-i18n-el, xfntgr. Σας στελνω
τα αρχεια compose, XF86Config  και το locale  που εχω σαν χρηστης (mafalda).
Αν μπορειτε να διαθεσετe λιγο χρονο πειτε μου που ειναι το προβλημα και
πιθανες λυσεις...
Εκ των προτερων σας ευχαριστω.
Ενας απλος χρηστης που θελει να ξεφυγει απο την Microsoft (θα τα καταφερει;)
Σπυρος Καραμαγκιωλης
xspikar at ath.forthnet.gr

--
# Spiros Karamagkiolis