UTF-8 in KDE 2.x

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 2 17:19:12 EET 2001

On Friday 02 November 2001 16:34, Simos Xenitellis wrote:

> To KMail έχει επιλογή της κωδικοποίησης χαρακτήρων σε περίπτωση που
> αυτή που ανιχνεύει δεν είναι η σωστή;

Ωχ, τι βλάκας είμαι!!! Έχει (νόμιζα ότι δεν είχε, αλλά έχει ...)

Ωραία, παρόλα αυτά το πρόβλημα δεν λύθηκε. Εξηγώ:

μέσα στο kmail πλέον, δεν εμφανίζονται Ξ κλπ, αλλά όλα τα γράμματα
εμφανίζονται σαν κουτάκια (τετραγωνάκια κενά) και κάποια γράμματα
βγαίνουν σαν παρενθέσεις και κάποια άλλα μ μικρό.
(μπορείτε να δείτε τί εννοώ εδώ:
http://members.hellug.gr/djart/kmailutf8.png  58kbytes)

όμως!! Σώζω πάλι το e-mail και πάω να το ανοίξω με τον konqueror. Στον
konqueror διαλέγω να το εμφανίσει με encoding utf-8 και το εμφανίζει
κανονικά!!!!

αλλά, υπάρχει κι εδώ πρόβλημα (και νομίζω πως αυτό είναι το πρόβλημα
του kde αν δεν κάνω λάθος). Ο konqueror έχει το καλό ότι για
διαφορετικό charset μπορείς να διαλέξεις διαφορετικά fonts (κάτι που το
kmail δεν έχει [αν δεν κάνω λάθος] και νομίζω πως αυτό παίζει ρόλο
...). όταν στον konqueror πάω να διαλέξω fonts για το iso10646-1 (αυτό
δεν είναι το utf-8 ??), τότε δεν μου εμφανίζει να διαλέξω τις
γραμματοσειρές των windows, παρά μόνο αυτές του graphis ...

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering