UTF-8 in KDE 2.x

DJ Art djart at linux.gr
Fri Nov 2 13:16:57 EET 2001

Παρατήρησα το e-mail που έστειλε εχθές ο Σίμος (gpl_el) σε UTF-8.

Χρησιμοποιώ KDE 2.2.1 και kmail καθώς και τις γραμματοσειρές των
Windows (unicode δεν είναι ??) και μου το βγάζει παπάκια.

Φταίω εγώ, φταίει το kmail, φταίει το kde ή συμβαίνει κάτι άλλο ??

το έκανα save το mail και το άνοιξα με το mozilla και το είδα μια χαρά
(που το μεταφράζω αυτό στο ότι δεν έχω εγώ το πρόβλημα [καθώς θεωρώ ότι
ο mozilla σε αυτά τα θέματα είναι το reference, αν δουλεύει κανονικά
αυτός, τότε η εγκατάσταση ελληνικών στο λειτουργικό είναι τέλεια])

--
Kyritsis Athanasios <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering