Xwres - jdict OK

Dimitris Kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Thu Nov 1 12:30:12 EET 2001

Οι χώρες καταχωρήθηκαν στο jdict.
Άργησα λίγο, γιατί ξεκινώντας να τις καταχωρώ διαπίστωσα
ότι θα έκανα τουλάχιστον 3 ώρες με το χέρι. Έτσι, αφού το σκέφτηκα λίγο
αποφάσισα να μάθω Perl. Μου χρειάστηκαν 2 ώρες να πάω να
αγοράσω ένα βιβλίο, 2 ώρες να μάθω τα βασικά και
περίπου 5 λεπτά να γράψω το script που μετέτρεψε το
.txt σε .xml σε κλάσματα δευτερολέπτου. Αυτή η Perl
πράγματι σου εξοικονομεί χρόνο! Από εδώ και πέρα βέβαια θα θέλω γύρω
στα 5 λεπτά για οποιοδήποτε πλήθος όρων μου στέλνετε,
αρκεί να είναι λίγο "δομημένο", όπως ήταν (για πολύ
καλή μας τύχη)  το αρχείο με τις χώρες.
χώρα
μετάφραση
κενό
χώρα
μετάφραση
κενό
Αυτή τη στιγμή ξαναδουλεύω το jdict ώστε να χρησιμοποιεί
ένα hashtable για να βρίσκει τη μετάφραση ενός όρου
σε σταθερό χρόνο. Ο "πυρήνας" είναι πανέτοιμος και σε 2-3
μέρες θα έχω βελτιώσει και το User Interface. Μόλις τελειώσω
θα προσθέσω μερικές μεταφράσει από το KDE που θεωρώ
σχεδόν "πρότυπες" και το jdict θα φτάσει αισίως τους 1000 όρους.

Δημήτρης