Netscape & Mozilla

nik nik niktarin at yahoo.com
Wed May 16 09:41:30 EEST 2001

--- Kostas wrote:
> ελληνικά;

Νομιζω οτι η απαντηση ειναι ΧΚΒ(επεμβαση στο
XF86Config και XF86config-4)η αλλαγη γινεται με
ctrl&Alt.και δεν εχω κανει καμεια αλλη αλλαγη στο KDE
& Gnome.

Θα το δω το βραδυ.
Α.. Κατι που ξεχασα να πω χθες ειναι οτι μάταια
προσπαθουσα να εγκαταστησω το xpi αρχειο για τον
mozilla 8.0 και με τους δυο τροπους που υπαρχουν στην
ιστοσελιδα.(πρεπει να περιμενα 15' μετα την ληψη)μετα
αναγκαστηκα να τον κλεισω.)

Ναι το έχω αλλαξει αλλα παλι τιποτα.

Ευχαριστω
Νικος