Netscape & Mozilla

Kostas kostas at mailandnews.com
Tue May 15 22:51:01 EEST 2001

Simos Xenitellis wrote:

> Οκ, με ποιο σύστημα προσπαθείς να γράψεις ελληνικά;
> Με kikb, grkeyb, ... ή με το XKB;
>
> Ο σωστός τρόπος, κατά Χ, είναι με XKB και πρέπει να
> "δουλέψει.

> Αυτά αλλάζουν στο intl.css, του el-gr.jar.
> Τα εξ'ορισμού κανονικά θα έπρεπε να επιλέξουν κάτι
> τυπικό.

> σίμος

Χμμμ.. Ακόμα και το intl.css του en-us υποστηρίζει ελληνική σύνταξη και
έτσι δεν υπάρχε λόγος να επέμβει κανείς γι αυτό τον λόγο στο intl.css...
Νίκο δεν μου απάντησες, την αλλαγή στο encoding στην Σύνταξη μηνύματος
την έχεις κάνει στον Mozilla?? (Επεξεργασία-προτιμήσεις-Αλληλογραφία και
συζήτηση-Σύνταξη μυνήματος)