Netscape & Mozilla

nik nik niktarin at yahoo.com
Tue May 15 10:31:40 EEST 2001

Γεια σε όλους,
Προσπαθώ εδώ και μέρες να κάνω τον messenger του
Netscape ή του Mozilla να γράψουν ελληνικά αλλά
μάταια.
Στον μεν Netscape 4.77 απ'οτι ξέρω θέλει να αλλάξεις
κάποια πράγματα στο αρχείο Netscape.ad και να το
αντιγράψεις σε έναν φάκελο. Λοιπόν ακολούθησα τις
οδηγίες από το τελευταίο RAM αλλά τίποτα.
Στον δε Mozilla δεν έχω ιδέα για το τι να κάνω.
(πέρα από την αλλαγή των encoding από iso8859-1 se
iso8859-7 όπου βρήκα )
Το πρόβλημα στον Netscape είναι ότι στα dialog boxes
δεν γράφει ελληνικά. ενώ στο κείμενο δεν έχει
πρόβλημα.
Στον Mozilla δεν γράφει ελληνικά πουθενά.
Να πω εδώ ότι δεν έχω πρόβλημα στα ελληνικά σε άλλο
σημείου του λειτουργικού(Mandrake 8.0)
Ακόμα και στο γραμμή τίτλου όταν γράφω στον messenger
φαίνονται κανονικά τα ελληνικά και στον Mozilla και
στον Netscape.
Σκέφτηκα λοιπόν να ζητήσω βοήθεια από σας.
Είναι εύκολο σε κάποιον να μου στείλει το αρχείο
Netscape.ad και να μου πει που να το αντιγράψω?
Στον Mozilla τι μπορώ να κάνω?
Ευχαιστω
Νίκος