KDE 2.1 paranoia

Claudio Bandaloukas rdfm at libero.it
Tue Mar 27 23:29:13 EEST 2001

On Tuesday 27 March 2001 20:46, you wrote:
> Λοιπόν, μετά από πολύ καιρό κατάφερα να δώ φώς στο KDE 2.1.
Να'σαι καλά γιατί είχα χάσει λίγο τον μπούσουλα....

> Υπάρχει μια μικρή "παράνοια" που ανακάλυψα. Να αναφέρω (για ιστορικούς
> λόγους) πώς το σύστημά μου είναι Slackware 7.1 πλέον αναβαθμισμένο με τα
> πακέτα της ΙΔΙΑΣ της Slackware τα οποία είναι:
> kde 2.1
> glibc 2.2.2
> LOCALES !!!! (ναι, επιτέλους η Slackware έχει ενσωματώσει τα locales στα
> πακέτα της).
Εχουμε ακριβώς τα ίδια, μόνο που φοράω Debian 2.2r2 καρααναβαθμισμένο ;-)

> Λοιπόν, τις ρυθμίσεις των locales τις έχω ώς εξής:

ορίστε η έξοδος απο το locale

rdfm at booster:~$ locale
LANG=el_GR
LC_CTYPE=el_GR
LC_NUMERIC=it_IT
LC_TIME=it_IT
LC_COLLATE=it_IT
LC_MONETARY=it_IT
LC_MESSAGES=it_IT
LC_PAPER=it_IT
LC_NAME=it_IT
LC_ADDRESS=it_IT
LC_TELEPHONE=it_IT
LC_MEASUREMENT=it_IT
LC_IDENTIFICATION=it_IT
LC_ALL=

> Πού είναι η παράνοια ?? Αν το LANG δεν δείχνει σε el_GR δεν γράφει
> ελληνικά στο KDE 2.1. (παρόλα αυτά, η σημασία του lang στο πάνω
> παράδειγμα δεν έχει νόημα, αφού το μόνο ορισμένο πράγμα σε el_GR είναι
> το ctype).

Πρίν τα είχα όλα it_IT και έβλεπα παρ'όλα αυτά τα ελληνικά τέλεια (το ΚDE
έχει βελτιωθεί ως πρός αυτό, απλά του λές να βάζει 8859-7 σαν standard
encoding)
Οταν όμως αλλάζω σε ελληνικό πληκτρολόγιο (αλήθεια, ποιό ειναι καλυτερο, αυτό
στα Χ 4.0.2, στα 4.0.3 ή στο i18n.kde.org;) δεν γράφει τίποτα.

Αλλαξα τις δυο ρυθμίσεις που προτίνεις και όλα δούλεψαν.

> Αν αφήσω μόνο το ctype σε el_GR και αλλάξω το LANG σε posix, τότε βλέπω
> ερωτηματικά στο kde 2.1
Βλέπω ???? στον Kmail παρ'όλο που του έχω "τις γραμματοσειρές" ;-) σε 8859-7
Στιν Konsole όμως βλέπω και γράφω κανονικά ελληνικά με τις misc-fixed και
προκαθορισμένο encoding!

Όλα λύνονται με τιν LC_TYPE.

> που ο ορισμός της lang σε el_gr δεν έχει νόημα. π.χ. εγώ θέλω μόνο να
> γράφω ελληνικά στις εφαρμογές. Δεν θέλω εξελληνισμένο περιβάλλον ....
Κάτω απο KDE μπορείς να ρυθμίζεις τα πράγματα ανεξάρτητα, οπότε εκεί δεν
είναι πρόβλημα. Στον πίνακα ελέγχου, στο γλωσσίδιο γλώσσα και χώρα έχω
ιταλικές ρυθμίσεις και στάνταρ κωδικοποίηση 8859-7. Στις άλλες εφαρμογές
φαντάζομαι τα παίρνεις στο χέρι...

--
Claudio Bandaloukas