KDE 2.1 paranoia

DJ Art djart at linux.gr
Tue Mar 27 21:46:59 EEST 2001

Λοιπόν, μετά από πολύ καιρό κατάφερα να δώ φώς στο KDE 2.1.

Υπάρχει μια μικρή "παράνοια" που ανακάλυψα. Να αναφέρω (για ιστορικούς
λόγους) πώς το σύστημά μου είναι Slackware 7.1 πλέον αναβαθμισμένο με τα
πακέτα της ΙΔΙΑΣ της Slackware τα οποία είναι:

kde 2.1
glibc 2.2.2
LOCALES !!!! (ναι, επιτέλους η Slackware έχει ενσωματώσει τα locales στα
πακέτα της).

Άρα είναι ένα τυπικό σύστημα με locales εγκατεστημένα (από τη μάνα τους)
και kde 2.1 επίσης από τη μάνα του (slackware).

Λοιπόν, τις ρυθμίσεις των locales τις έχω ώς εξής:

LANG=el_GR
LC_CTYPE=el_GR
LC_NUMERIC=POSIX
LC_TIME=POSIX
LC_COLLATE=POSIX
LC_MONETARY=POSIX
LC_MESSAGES=POSIX
LC_PAPER=POSIX
LC_NAME=POSIX
LC_ADDRESS=POSIX
LC_TELEPHONE=POSIX
LC_MEASUREMENT=POSIX
LC_IDENTIFICATION=POSIX
LC_ALL=

προσοχή !!! Το LC_CType και lang γίναν el_GR, ΟΛΑ τα υπόλοιπα τα έχω
ορίσει με το χέρι ΕΓΩ σε POSIX.

Πού είναι η παράνοια ?? Αν το LANG δεν δείχνει σε el_GR δεν γράφει
ελληνικά στο KDE 2.1. (παρόλα αυτά, η σημασία του lang στο πάνω
παράδειγμα δεν έχει νόημα, αφού το μόνο ορισμένο πράγμα σε el_GR είναι
το ctype).

Αν αφήσω μόνο το ctype σε el_GR και αλλάξω το LANG σε posix, τότε βλέπω
ερωτηματικά στο kde 2.1

άρα το kde 2.1 έχει απαίτηση σε 2 μεταβλητές: LC_CTYPE ΚΑΙ LANG, παρόλο
που ο ορισμός της lang σε el_gr δεν έχει νόημα. π.χ. εγώ θέλω μόνο να
γράφω ελληνικά στις εφαρμογές. Δεν θέλω εξελληνισμένο περιβάλλον ....

Αν κάποιος έχει χρόνο .... (Δημήτρη ?? :-) ας το δοκιμάσει σε ακόμα ένα
σύστημα για να το επιβεβαιώσουμε (όχι σε Slack μόνο).

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras