Linux & government

Simos Xenitellis simos74 at gmx.net
Mon Jul 9 13:14:09 EEST 2001

On Sun, 8 Jul 2001, TSAKALOGLOU KONSTANT wrote:

> kano
> >

> Kai emena afti h protash moy fenete kali, kai ine efkolotera pragmatopiisimi
> apo thn proti. Nomizo oti o DJ, poy exei hdh grapsei kapia kimena, bori na
> to kitaksi.
> Yparoyn kapoy oi diey8ynsis ton sxolon? As sygkentro8oyn. Epishs as bgi sthn
> lista opios bori kai 8eli na symmetexi stis omades enhmerosis. Nomizo oti
> enas (dyo)  mono den ftanoyn.. Pantos ime kai ego mesa sthn prospa8ia.

Me ton kindino na ginw baretos, 8a ithela na epanalabw oti mia apo tis
basikes ergasies einai na parexontai oi basikes dianomes tou Linux se
mia plhrws ellinopoiimeni morfi. O telikos xristis na exei ti dynatotita
na epilejei tin ellinopoiimeni ekdoxi kata ti fasi tis egkatastasis, an
epi8ymei, kai to apotelesma na einai plhres kai omoiomorfo.

To apotelesma tis ellinopoiisis einai kalo na exei tis evlogies kapoiou
kratikou ekpedeftikou forea (p.x. Paidagvgiko Institouto).

Ek tvn dianomwn, to Mandrake Linux parexei tis perissoteres efarmoges
ry8misevn systimatos gia ellinopoiisi. Epishs eida oti dianeimete stis
installfest kata koron.

To stratigiko plano exei ws ejeis:
a. Ellinopoiisi ths diadikasias egkatastasis basikvn dianomwn tou Linux.
b. Ellinopoiisi tvn periballontwn KDE kai GNOME
c. Ellinopoiisi toy OpenOffice.
d. Ellinopoiisi toy Mozilla

(Yparxoun kai ta epimerous 8emata opws h dia8esi ellinikwn grammatoseirwn
se X).

Mexri stigmis ta parapanw ginontai memonomena apo liga atoma me synepeia
to apotelesma na min einai synexes i plhres. Epishs, o telikos xristis
prepei na mporei na epilejei tin elliniki ypostiriji toulaxiston apo ti
fasi tis egkatastasis kai na min apaititai kamia eidiki xeironaktiki
ry8misi.

Polloi apo tous empeirous xristes tou Linux einai ikanopoiimenoi me tis
agglikes ekdoseis tou Linux. Ostoso, gia na mporesei kapoios
kybernitikos foreas na balei tin ypografi tou gia tin proo8isei tou Linux,
einai shmantiko na yparxei ena prooretiko kai leitoyrgiko
ellinopoiimeno periballon. An hmoun symboulos se 8emata Linux gia tin
Elliniki Ekpaidefsi, 8a to skeptomoun arketa an 8a epetrepa tin
egkatastasi tou Linux ws exei afti ti stigmi.

Efxaristw,
simos