Ελληνικές γραμματοσειρές σε Χ (=?iso-8859-7?Q?=B9=F4=E1=ED?=: Re: ellhnika sto KDE2?)

DJ Art djart at linux.gr
Mon Feb 19 11:49:10 EET 2001

"Παναγιώτης Κατσαλούλης" wrote:

> Οι γραμματοσειρές του Γραφίς δεν μπορούν να σταλούν ως έχουν στο XFree86, διότι δεν «πληρούν» τις απαιτήσεις για να μπούν, όπως π.χ. το σωστό encoding (ρημαδιασμένο netscape).

> Οπότε η λύση που προτιμήθηκε ήταν να ενημερωθούν οι distributors και να τα διαφέτουν αυτοί, όπως και έγινε.

Καλά, αυτή η λύση δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Η κάθε διανομή κάνει ότι
γουστάρει.

Επομένως, έτσι όπως το είπες, εγώ βλέπω 2 λύσεις:

1) Διορθώνουμε την κατάσταση με τις "απαιτήσεις" και μπαίνουν στα X
αυτές οι ήδη υπάρχουσες γραμματοσειρές.

2) Φτιάχνονται ttf γραμματοσειρές (ή αν βρούμε πουθενά free
γραμματοσειρές ;)

> Από τη στιγμή που τα Type1 & Bitmap Fonts τα βλέπω να πεθαίνουν και να αντικαθίστανται από unicode TTF, (τα οποία όλοι μας «λίγο-πολύ» τα έχουμε από το γνωστό τρόπο), δεν βλέπω το λόγο για τέτοιες ενέργειες.

Αν όμως μιλάμε για Unicode, δεν θα έπρεπε (ώς unicode) το character set
να τις περιέχει μέσα όλες ?(όταν λέω όλες, να έχει αγγλικά, γερμανικά,
γαλικά, ελληνικα, κινέζικα, αλαμπουρνέζικα, ταιβανέζικα κλπ κλπ κλπ κλπ
και να έχει μείνει και χώρος  στο table). Αφού στο Unicode χωράνε όλες
οι γραμματοσειρές, δεν είναι σαν τo ASCII ....  ( ή μου διαφεύγει κάτι ?
:)

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras