SuSE 7.3

Bill Giannakopoulos ( Βασίλης =?iso-8859-7?b?IMPp4e3t4erv8O/16+/y?=) BillG at hellug.gr
Thu Dec 6 23:52:29 EET 2001

Αγαπητέ κύριε Λάμπρε Μαυρογιάννη,
θα προσπαθήσω να μιλήσω εκ μέρους του κυρίου Κεμενόπουλου, αν φυσικά μου
επιτρέπει να πάρω το μέρος του. Είναι γνωστό λοιπόν οτι το howto αυτό
γράφτηκε πρίν απο την έκδοση 7.3 και αφορούσε παλαιότερες εκδόσεις. Έχω
στείλει στο linux-greek-users at lists.hellug.gr το πως θα λειτουργήσουν στο
έπακρο τα ελληνικά στην έκδοση αυτή. Πάντως σας ευχαριστούμε για την
επισήμανση αυτή και θα σας παρακαλούσα προσωπικά να ενημερώσετε για
οποιαδήποτε άλλο πρόβλημα που θα σας παρουσιαστεί. Επίσης αν βρείτε κανένα
λάθος στην μετάφραση θα σας παρακαλούσα να μου στείλετε e-mail για κάθε
διόρθωση.
Ευχαριστώ πολύ,
Βασίλης Γιαννακόπουλος