Opera browser and Greek

Nikos Kanellopoulos NK-GR at ath.forthnet.gr
Sat Apr 14 00:00:05 EEST 2001

Εγκατέστησα την τελευταία έκδοση του Opera (5.0 b7) και συμβαίνει το εξής
παράδοξο: ενώ παντού είναι δηλωμένη η γραμματοσειρά Arial με encoding
ISO8859-7, και μάλιστα στην προεπισκόπηση της  γραμματοσειράς βλέπω κάτι
ωραία "βγΩ", στις σελίδες αντί για ελληνικά βλέπω ερωτηματικά (?????) .
Αυτό συμβαίνει και στον τίτλο του παραθύρου, αντίθετα με όλες τις άλλες
εφαρμογές στο KDE (ακόμη και ο Netscape 4.76 μου τα βγάζει σωστά).
Χρησιμοποιώ το QT 3.2.2 που είχα ήδη εγκατεστημένο στο σύστημά μου (SuSE 7.1,
KDE 2.0.1). Καμία ιδέα;

Νίκος Κανελλόπουλος
nk.wzpro.net

Υ.Γ. Καλό Πάσχα!