Nea diata3h plhktrologioy

Vasilis Vasaitis vasaitv at visual.bt.co.uk
Mon Oct 23 17:07:10 EEST 2000

On Mon, Oct 23, 2000 at 04:44:42PM +0300, Panayotis Katsaloulis wrote:

> Το δεύτερο μου μοιάζει σαν Ά (άλφα με τόνο).
> Κάτι μου λέει πως είναι το γνωστό bug/uncompatibility με το Windows-1253.
> Γνώμη μου, αυτός ο χαρακτήρας να «θαφτεί»
>
> Κατά τα άλλα ΟΚ.
>
> ΥΓ: ο πρώτος χαρακτήρας είναι ανάποδο θαυμαστικό; Μα καλά, χρησιμοποιείται
> πουθενά αυτό; Ο δέυτερος, η γραμμή πάνω πάνω; Αυτή που;

  Καταρχήν, οι χαρακτήρες από το General Punctuation είναι τρεις (μαζί με
δεκάξι από το Latin-1 Supplement, αν και το no break space προφανώς δεν το
βλέπεις, και δύο από το Greek). Οι πρώτοι δύο είναι τα αριστερό και δεξί
μονό quote αντίστοιχα (αν και στο δικό μου xterm font τα έχει ανάποδα). Αφού
δεν μπορείς να τα δεις, σκέψου το δεύτερο ως ένα κόμμα ανεβασμένο ψηλά (όπως
είναι η απόστροφος του ASCII/Latin-1 σε κακοφτιαγμένες γραμματοσειρές), και
το δεύτερο ως μια οριζόντια καθρεφτισμένη έκδοση του πρώτου. Πάντα μου
προκαλούσε έκπληξη που μπήκαν αυτά στο iso-8859-7, καθώς κατά βάση έχουμε
διαφορετικό μηχανισμό για quoting, τα εισαγωγικά. Ο τρίτος χαρακτήρας είναι
μία μεγάλη οριζόντια γραμμή, η οποία όμως και στην δική μου γραμματοσειρά
φαίνεται ως μία παύλα σχετικά ψηλά. Γενικά, και τα άλλα άσχετα που βλέπεις
(άλφα κεφαλαίο με τόνο, ανάποδο θαυμαστικό), απλά δείχνουν ότι η
γραμματοσειρά που χρησιμοποιείς δεν είναι σωστή, δηλαδή δεν ακολουθεί πιστά
το iso-8859-7.

--
Vasilis Vasaitis
vasaitv at visual.bt.co.uk