Dokimasa kai afto to pliktrologio (toy Vasili)

dimitris kamenopoulos el97146 at mail.ntua.gr
Tue Oct 17 23:27:35 EEST 2000

Σαφως καλυτερο απο το προηγουμενο, αφου εχει αριθμους και
μερικα σημεια στιξης. Ομως εξακολουθω να μην εχω τονους.
Στην πραγματικοτητα τα deadkeys δε φαινεται να δουλευουν καθολου,
ενω με το προηγουμενο πλητρολογιο (του Παναγιωτη) το ;|: μου εβγαζε μονο του τον
τονο *πριν* απο το γραμμα που θα ηθελα να τονισω.
Πως γινεται αυτο ρε γαμωτο, αφου ολοι εσεις οι αλλοι δε φαινεται να εχετε
τετοιο προβλημα; Μηπως φταιει που εχω Χ 3.3.x ?