KDE2

Katsaloulis Panagiotis grad0307 at di.uoa.gr
Sun Oct 15 12:27:01 EEST 2000

On Sat, 14 Oct 2000, Panayotis Vryonis wrote:

> Εγακατέστησα το KDE2 CR2. (πολύ ωραίο)
>
> Σχετικά με τα ελληνικά:
>
> Μια και δεν υπάρχει το kikbd και δεν είδα πουθενά κάποια
> ρύθμιση για ελληνικό πληκτρολόγιο, είπα να χρησιμοποιήσω
> το grkbd.
>
> Τα αποτελέσματα ήταν τα ακόλουθα:
> 1. Το grkbd "μοιάζει" να δουλεύει, αφού όταν γυρνάω
> σε ελληνικά η εφαρμογές προσπαθούν να γράψουν ελληνικά.

Δεν πρέπει να δουλεύει - αν δουλεύει έχει γίνει λάθος.

> 2. το "προσπαθουν" παραπάνω σημαίνει ότι
>     - δείχνουν "αλαμπουρνέζικα" αν χρησιμοποιήσω μία 8859-1
>     γραμματοσειρά.
>     - δείχνουν ερωτηματικά αν χρησιμοποιήσω μία 8859-7.
>     - δείχνουν ελληνικά αν χρησιμοποιήσω μία γραμματοσειρά που
>     είναι μεν 8859-7 αλλά είναι δηλωμένη ως 8859-1 (grarial, helveticagr
> κ.λ.)

Πολύ σωστή συμπεριφορά.

Αν θυμάσαι αυτό ήταν το δικό μου έναυσμα για να κοιτάξω το xkb. Με το KDE2
το kikbd δεν υπάρχει (τουλάχοστον προς το παρόν) και μέναμε ξεκρέμαστοι
χωρίς el7 πληκτρολόγιο.

Επειδή δοκίμασα και εγώ το KDE2, διαπίστωσα πως δεν ανακαλύπτει αυτόματα
τα πληκτρολόγια όπως θα έπρεπε να κάνει. Αυτό όμως είναι το λιγότερο.
Σύμφωνα με την άποψή μου το KDE2 μαζί με το (GPL) Star/OpenOffice θα είναι
το προπύργιο του unicode και το τέλος των βασάνων μας.

--
Panayotis Katsaloulis