Slackware & locales & πρόβλημα

Vasilis Vasaitis vvas at hal.csd.auth.gr
Sat Dec 2 19:37:50 EET 2000

On Sat, Dec 02, 2000 at 05:27:02PM +0200, DJ Art wrote:
> Άδικο !!! Με τιμώρησε αρκετά ;-)
>
> Λοιπόν, όπως βλέπετε το πρόβλημα λύθηκε (ναι, γράφω έχοντας εγκαταστήσει
> τα el Compose σε Slackware 7.1 με Χ 4.0.1 :)  (BTW, ο Βασίλης τί θέλει
> να δεί στα 4.0.1 ???)

  Απλά θέλω να έχω όσο πιο καινούριες εκδόσεις γίνεται των αρχείων στο xkb/
και στο locale/, τόσο για λόγους αναφοράς, όσο και για να παράγω σχετικά
ενημερωμένα patches. Α, επίσης, παράλληλα με τα X 4.0.1, αναγκαστικά
κατεβάζω και την glibc 2.2, η οποία φέρνει το i18n σε επίπεδο libc σε νέα
δεδομένα, θα της ρίξω μια ματιά με την πρώτη ευκαιρία και θα σας πω
εντυπώσεις.

> [...]
> όλα εννοώ όχι μόνο της ελληνικής γλώσσας, αλλά ΟΛΩΝ. Στο
> /usr/share/locales/XX.YY.ZZZ έχει μόνο το LC_MESSAGES.
>
> Η τιμωρία που είναι ?? Κατέβασα το locale.glibc.tar.gz από το ftp του
> hellug. Και τελικά το LC_CTYPE που είχε μέσα του δεν ξέρω γιατί, αλλά
> δεν είναι σωστό. Μπήκα και πήρα το LC_CTYPE από ένα RedHat 6.2 μηχάνημα
> (του Πανεπιστημίου) και όλα διορθώθηκαν.
>
> Απορία: τα LC_COLLATE  LC_CTYPE LC_MONETARY  LC_NUMERIC  LC_TIME είναι
> binaries, έτσι ?? Πώς δημιουργούνται ?? Δηλαδή, δημιουργούνται κατά το
> compile της glibc, ή πρέπει να φροντίσει "κάποιος" ώστε να μπούν εκεί

  Παράγονται από κάποια άλλα αρχεία κατά την μεταγλώττιση της glibc ή
αργότερα. Δεν ξέρω λεπτομέρειες, μπορείς να κατεβάσεις το source της glibc
και να ρίξεις μια ματιά. Πάντως, αν στο Slackware που έχεις λείπουν, ή που
εσύ δεν έβαλες το κατάλληλο πακέτο (κάτι που στο Debian είναι απλά αδύνατο),
ή που ίσως είναι καιρός να αρχίσεις να αμφιβάλλεις για την ποιότητα της
διανομής που χρησιμοποιείς... ;-)

> Πρόβλημα: Τώρα αυτό δεν ξέρω αν οφείλεται στα locales: Χρησιμοποιώ Gnome
> 1.2. Σε πολλά σημεία (θα εξηγήσω) όπου φαίνεται κείμενο, στο τέλος του
> υπάρχει ένα μεγάλο κενό. Τα διάφορα σημεία είναι π.χ.: αν αφήσω το mouse
> πάνω από ένα εικονίδιο, τότε εμφανίζεται ένα πλαίσιο με μιά περιγραφή.
> Ε, στο τέλος του κειμένου του πλαισίου υπάρχει κενό. Στο Tasklist
> υπάρχει ο τίτλος των ανοιχτών/minimized παραθύρων, και μετά κενό. Σε όλα
> τα μενού του gtk υπάρχει κενό στο τέλος των menu items. Γενικά, παντού.

  Περίεργο, πρώτη φορά το ακούω. Ίσως να έχει πρόβλημα κάπου ο υπολογισμός
των διαστάσεων της γραμματοσειράς, τι να πω.

Βασίλης Βασαΐτης	<- ο σωστός τρόπος γραφής

--
Vasilis Vasaitis
vvas at hal.csd.auth.gr