Slackware & locales & πρόβλημα

DJ Art djart at linux.gr
Sat Dec 2 17:27:02 EET 2000

Άδικο !!! Με τιμώρησε αρκετά ;-)

Λοιπόν, όπως βλέπετε το πρόβλημα λύθηκε (ναι, γράφω έχοντας εγκαταστήσει
τα el Compose σε Slackware 7.1 με Χ 4.0.1 :)  (BTW, ο Βασίλης τί θέλει
να δεί στα 4.0.1 ???)

Τελικά, από το Slackware  λείπουν όλα ΜΑ ΟΛΑ τα locales  και όταν λέω
όλα εννοώ όχι μόνο της ελληνικής γλώσσας, αλλά ΟΛΩΝ. Στο
/usr/share/locales/XX.YY.ZZZ έχει μόνο το LC_MESSAGES.

Η τιμωρία που είναι ?? Κατέβασα το locale.glibc.tar.gz από το ftp του
hellug. Και τελικά το LC_CTYPE που είχε μέσα του δεν ξέρω γιατί, αλλά
δεν είναι σωστό. Μπήκα και πήρα το LC_CTYPE από ένα RedHat 6.2 μηχάνημα
(του Πανεπιστημίου) και όλα διορθώθηκαν.

Απορία: τα LC_COLLATE  LC_CTYPE LC_MONETARY  LC_NUMERIC  LC_TIME είναι
binaries, έτσι ?? Πώς δημιουργούνται ?? Δηλαδή, δημιουργούνται κατά το
compile της glibc, ή πρέπει να φροντίσει "κάποιος" ώστε να μπούν εκεί
???

Πρόβλημα: Τώρα αυτό δεν ξέρω αν οφείλεται στα locales: Χρησιμοποιώ Gnome
1.2. Σε πολλά σημεία (θα εξηγήσω) όπου φαίνεται κείμενο, στο τέλος του
υπάρχει ένα μεγάλο κενό. Τα διάφορα σημεία είναι π.χ.: αν αφήσω το mouse
πάνω από ένα εικονίδιο, τότε εμφανίζεται ένα πλαίσιο με μιά περιγραφή.
Ε, στο τέλος του κειμένου του πλαισίου υπάρχει κενό. Στο Tasklist
υπάρχει ο τίτλος των ανοιχτών/minimized παραθύρων, και μετά κενό. Σε όλα
τα μενού του gtk υπάρχει κενό στο τέλος των menu items. Γενικά, παντού.

--
DJ Art (aka Kyritsis Athanasios) <djart at hellug.gr>
Studying Electrical & Computer Engineering @ UPatras