masa/meeting gia tis meres gyrw apo to epomeno S/K?

Spiros Bolis sbolis at freemail.gr
Wed Jul 17 15:39:47 EEST 2013

Φυσικά και μέσα για κυρά-Κούλα (δοκιμασμένο φα´ί´), και για το άλλο
μέρος επίσης μέσα αν εγγυηθείς προσωπικά για τη μάσα.

Φεύγω με κάποιο βραδινό σήμερα, αν βρούμε εισητήρια και δε βουλιάξει με
τα 8 μποφώρια, μπορούμε ακόμα και αύριο Πέμπτη το μεσημέρι 3μμ (15:00)
μια πρώτη προσέγγιση στην κυρά-Κούλα κοντά στη Χανιόπορτα αν θυμάμαι
καλά (δώσε ΧΥΖ).

Αφήνω να περάσει το μεσημέρι και αρχίζω τα τηλέφωνα μου φαίνεται...

καλή αντάμωση