Re: Προσπάθεια δημιουργίας ομάδας ελεύθερου λογισμικού στο Ηράκλειο

Giannis Tsagatakis jtsagata at gmail.com
Thu Nov 6 15:05:57 EET 2008

Φίλε Αντώνη, παρεξήγησες τα λόγια μου ;) Είμαι εξίσου παλιός στον χώρο των
υπολογιστών. Φυσικά δεν είμαι υπέρ του να υπάρχουν δύο ξεχωριστές ομάδες.
Ούτε και γίνεται τίποτα εν κρυπτό, ούτε είμαι στην ΚΝΕ να μπαίνει θέμα
ταπώματος ;) Επίσης είμαι στο Ρέθυμνο τους τελευταίους μήνες και αν και
έβαλα το χεράκι μου για να ξεκινήσει η ομάδα, δεν μπορώ να μιλήσω εκ μέρους
τους.

Τα παιδία κατα 90% θα θρεθούν σήμερα στις 5:00 στα ΤΕΙ εργαστήριο Νευρωνικών
δικτύων (στην πτέρυγα που είναι οι Η/Υ του γενικού τμήματος 2ος όροφος,
τελευταία πόρτα αριστερά). Οι περισσότεροι φοιτητές του εργαστηρίου είναι
και στην ομάδα. Οποίος μπορεί ας πάει.

Τέλος οι συζητήσεις εδω είναι και στο web και θα μάθουν για την άλλη
συνάντηση. Ελπίζω να μπορέσω να έρθω και εγώ.

Φιλικά Γιάννης