Re: Προσπάθεια δημιουργίας ομάδας ελεύθερου λογισμικού στο Ηράκλειο

Giannis Tsagatakis jtsagata at gmail.com
Wed Nov 5 23:23:14 EET 2008

> Έχουν ανακοινώσει κάπου τις προθέσεις τους;
> Είναι μια ομάδα που αφορά μόνο τους σπουδαστές του ΤΕΙ;
> Είναι κάτι που μπορεί να συμμετέχει όποιος θέλει από το νομό μας;

Επειδή δεν είμαι Ηράκλειο αυτήν την εποχή, έχω βρεθεί μόνο σε μια συνάντηση,
αλλά τα παιδία με καρτάνε ενήμερο. Απο την πλευρά μου τους έχω ενημερώσει
για τον σύλλογο και την Herlug. Τα παιδία δεν έχουν σκοπό να κάνουν μια
κλειστή ομάδα, αλλά μέχρις στιγμήν δεν έχουν καταλήξει κάπου και δεν έχουν
κάνει κάποια σχετική ανακοίνωση. Υπάρχουν αρκετές ιδέες και πιθανά να κάνω
μια μικρή παρουσιάση σε προγραμματισμό σε XUL σύντομα.

Όπως είπα θα τους ανακοινώσω οτι πάμε να ξαναδραστηριοποιηθούμε και οτι καλό
θα ήταν να είμαστε όλοι μαζί.

> Αν κάποιος ενδιαφέρεται να συμμετάσχει γιατί να περιμένει από κάποιους
> άλλους να αποφασίσουν και απλά να ενημερωθεί εκ των υστέρων;

Λυπάμε που το βλέπεις έτσι. Μα αν δεν έχεις θέσει κάποιες βάσεις για το τι
θέλεις να κάνεις και πώς, το να κάνεις ένα κάλεσμα Αέρα Πατέρα δεν οδηγεί
πάντα σε ευτυχές τέλος. Ας μην βιαζόμαστε στις κρίσεις μας.