Θέματα της Lbw

Yorgo Papadopoulos yorgo at hellug.gr
Wed Aug 1 11:06:04 EEST 2007

> 3. Υπάρχει κανένας να βοηθήσει από το Ηράκλειο. Τουλάχιστον να μου
>  κάνει παρέα ;

Υπάρχω, κι όσο υπάρχεις θα υπάρχω... που λέει και το τραγούδι.
Αν και μπήκαμε στον Αύγουστο, αν υπάρχει κάτι (απογευματινές κυρίως
ώρες) που θα μπορούσα να κάνω, το τηλ. μου είναι 6937885018

> 5. Εκτός τον Ritchard, τον Σπύρο και εμένα ασχολείται κανένας άλλος
>  γενικά ;

Προσωπικά δεν έχω κάνει τίποτα. Είπα να σπονσοράρω κάτι, αλλά με τους
ρυθμούς που πάει το πράγμα, το σκέφτομαι και πάλι για να λέω την
αλήθεια. Γιατί είναι σπαστικό να προσφέρεσαι για κάτι και να μην
υπάρχει ανταπόκριση. Λυπάμαι πάρα πολύ για την κατάσταση αυτή.