Θέματα της Lbw

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Tue Jul 31 08:33:49 EEST 2007

1. Υπολογιστές. Εχουμε τους υπολογογιστές που μας είχε υποσχεθεί μια
εταιρία κτλ; Και άν ναι πως θα έρθουν στα χερια μου ώστε να στηθούν
στον χώρο της lbw ;

2. CD με Ubuntu. Ο Σπύρος είχε πεί ότι το linux format θα μας τα τύπωνε
εύκολα. Εγινε κάτι ;

3. Υπάρχει κανένας να βοηθήσει από το Ηράκλειο. Τουλάχιστον να μου
 κάνει παρέα ;

4. Θα κάνουμε κάποια μέρα κάτι σαν Opening στο Ηράκλειο ; Και αυτό
 χλωμό το βλέπω. Πότε θα γίνει για να κλείσουμε το χώρο ;

5. Εκτός τον Ritchard, τον Σπύρο και εμένα ασχολείται κανένας άλλος
 γενικά ;

Μπορείτε τουλάχιστον να απαντήσετε ότι ξέρω γω ότι δεν μπορείτε ρε παιδιά ώστε ξέρω τι να περιμένω ; το 3 και το 5 κυρίως ;

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr