Πρόβλημα στο ubuntu

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Mon May 21 15:03:18 EEST 2007

Ταλεντάρες μου !

Συμβαίνει το εξής :
Στήνω ένα pc με Asus m2v motherboard με chipset VIA K8T890, VIA VT8237A.
Όταν βάζω Ubuntu Edgy (προηγούμενη έκδοση) παίζει ο ήχος μιά χαρά και δεν παίζει το δίκτυο. Όταν βάζω την καινούργια έκδοση του Ubuntu δεν παίζει ο ήχος και παίζει το δίκτυο !

και με τους δύο τρόπους παίζουν τα νεύρα μου οπότε ποίο καλό παιδάκι θα μου πει;

κάνω lsmod και βλέπω τα modules που είναι φορτωμένα.
προφανώς πρέπει κάνω modprobe τα σωστά modules αλλά και πάλι δεν εγκαθιστώνται σωστά. Νομίζω ότι πρέπει κάτι να κάνω στο  /etc/sound για να παίξει αλλά δεν έχω ιδέα.

Με λίγα λόγια ρωτάω πως να μεταφέρω τα modules του ήχου στην επόμενη έκδοση

Ευχαριστώ ταλεντάρες μου !!!!!!!!

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr