Βρήκαμε ξενοδοχείο για επίσημο

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Thu Apr 26 22:16:55 EEST 2007

Ο Στιβακτάκης ο Γιάννης βρήκε μια χορηγία από το hotel καλυψώ ( http://www.hotel-kalypso.com ) για να φιλοξενήσει έναν διάσημο του lbw2007.

Τα λεφτά που εξοικονομούμε είναι γύρω στα 600 ευρώ δηλαδή είναι μεγάλη χορηγία.

Αν νομίζετε ότι μπορώ εγώ να βρώ μόνος μου χορηγίες και λεφτά για να έρθει ένας διάσημος στην κρήτη είστε γελασμένοι.

Αν δεν κινητοποιηθούμε δεν γίνεται τίποτα. Μιλάω και στα μέλη της herlug που μπορούν να με πάρουν ένα τηλέφωνο στο 6974533441 για να μου κάνουν ψυχολογική υποστήριξη και να βρούνε κανένα φράγκο και να κάνουμε μια συνάντηση κάποια φορά!

Ευχαριστώ λαέ μου !

Ελπίζω αυτό το mail να σας κάνει να με λυπηθείτε και να απαντήσετε τουλάχιστον!

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr