(no subject)

Papadogiannakis Vagelis papas at source.gr
Fri Sep 30 13:28:27 EEST 2005

KALOS TONE...

>Telika den th glytwsan ta thlefwna.. an kai oi misoi de shkwnoyn ta
>kinhta toys (toys kanw Bcc: gia na mhn toys kanw romba dhmosia)

Ego re pou sikosa to kinito, giati me ekanes BCC?

>Loipon, ayrio prwi-prwi (5?) ftanw sto Hrakleio. Tha pame gia boygatsa sta
>liontaria kai kata to meshmeraki pame na tsibhsoyme tipotis.

trava esy gia mpougatsa....
An einai dinaton. Na pa na fas loukoumades re, pou 8es mpougatses. Na mi
sou po oti prepei na pa na fas kana gyro

>Na poyme kata tis 11:00 sta liontaria to ranteboy na prolaboyme na
>poyme kai tipota prin tis rakes

Poies 11? ego apo tis 9 h ora ti 8a kano? etoimasou gia ameso pioma (8a
ksekinisoume malak'a, me mpires)

>ligo meta tis 14:00 exw na paralabw kosmo apo to aerodromio

Vgazei noima... Apo to aerodromio, 8a tous paralavei o piravlos (esy
diladi, alla 8a se exoume kanei piravlo mesimeriatika.)

>prosfath fwtografia moy: o apokatw me th balanteza
>http://www.hellug.gr/archive/photos/lab-wireless/photoalbum_photo_view?b_start=

Mia zoh apo kato eisai. Eniote kratas kati makry kai epikindino. Mh sou
ginei sini8eia.

Papas (Gia tous kainourious: oxi to sinonimo tou ierea., diavazetai me
ton tono sto proto 'a')

Xatzicaterpilar, me to kalo na se ksanado. O malakas o sidir* pou einai?
ton exo xasei

PS: SPYRO MAS, 8A MAS FEREIS KAI GOMENAKIA??? PLEAAASE!!!