[Fwd: Heraklion Wirelless (fwd)]

Stavros 0 Sahtouris saxtouri at csd.uoc.gr
Thu Jan 16 12:57:17 EET 2003

Plhrofories gia to wireless tou Hrakleiou:

	einai mia prospa8eia pou 3ekinhse polu prosfata (prin apo 2 mhnes
peripou) kai katelh3e sto na dhmiourgh8ei enas sullogos (Heraklion
Students Wireless Network). O sullogos, pros to paron, peirlambanei MONO
melh tou Panepisthmiou Krhths. Auto einai malakia, alla mono etsi mas
dinoun Internet. Anyway, kapote auto 8a alla3ei.

	H leitourgia tou sullogou exei skopo na dhmiourghsoume kai na
sunthroume ena wireless man. 8a moirastoume ta e3oda kai, apo ekei kai
pera, ka8e kainourio melos 8a suneisferei me kapoio poso pou antistoixei,
peripou, sto meridio tou apo to kostos tou sunolikou e3oplismou.

	Opoios 8elei kai einai, me kapoio tropo, melos tou P.K., mporei na
sthlei mail sto hwman at beatle.edu.uoc.gr